Job 26 van 41


Report this listing

Solliciteren



Customer Succes Expert


Functie

Vilvoorde | B2B Customer Succes Manager| Opleiding| Doorgroeimogelijkheden | 1103023

Over de organisatie
Onze klant is een bekende speler binnen de energiesector, een markt in volle beweging naar verduurzaming, met werkzekerheid en een enorme sociaal-maatschappelijke relevantie. Je krijgt een opleiding van 4 weken en wordt begeleid door een trainer en teamcoach. Daardoor ben je zeker van een vlotte opstart. Ook daarna word je permanent begeleid met het oog op persoonlijke ontwikkeling, maar ook zodat je steeds op de hoogte blijft van de nieuwste ontwikkelingen op de energiemarkt

Je nieuwe functie
Als B2B Customer Succes Manager beheer de vragen van de B2B klanten op een zelfstandige manier.

Je informeert hen over de verschillende producten, de dienstverlening en de facturatie. Vervolgens verwerk je de nodige gegevens in het systeem. Daarnaast behandel je de klachten en onderhandel je de contracten, waarbij je nodige oplossingen aanreikt. Tot slot, bel je ook zelf uit naar klanten om hen te informeren over promoties, specifieke producten, enzovoort.




Jouw profiel

Jouw profiel
Hays is op zoek naar een klantgerichte kandidaat die van aanpakken weet en goed met procedures overweg kan. Daarnaast ben je communicatief sterk en verzorgd in zowel geschreven als gesproken Nederlands, of in beide landstalen (NL-FR). Je beschikt minimaal over een bachelor diploma of je hebt al enige ervaring als Customer Service of Klantendienst. Je bent analytisch en nauwkeurig aangelegd en kan jouw sociaal-empathische vaardigheden ten volle benutten in klantencontacten. Verder ben je een betrouwbare collega, ontvang je graag feedback en wil jij jezelf ontwikkelen, en haal je voldoening uit het afwisselen tussen taken.

  • De betaling van bestellingen opvolgen (voorwaarden, facturatie, ...) of overmaken aan de betreffende dienst (boekhouding, juridische zaken, ...)
  • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
  • Telefonische oproepen ontvangen
    Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
  • Bestellingen registreren
    Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
    De klant of de verkoper erover inlichten
  • Klanten of leveranciers opvolgen
    Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...)

Aanbod

De arbeidsvoorwaarden
De klant biedt jou een uitdagende en gevarieerde functie aan in een hecht team alsook een aantrekkelijk loontraject met extralegale voordelen zoals:
  • Groeps- en hospitalisatieverzekering
  • Kortingen op hun producten
  • Maaltijdcheques van 8 euro per dag
  • 2x in de week vers fruit, hecht team,….
Je werkt in een 39-uren week met dagshiften tussen 8 uur en 18 uur. Naast de 20 wettelijke verlofdagen krijg je nog 6 ADV dagen. Na een grondige inwerkperiode kan je tot 2 dagen van thuis uit werken. Tot slot, kan je, gebruik maken van hun cafetariaplan.

De volgende stap
Herken jij je helemaal in deze leuke functie? En word jij warm van wat deze functie jou te bieden heeft?
Dan ben jij de persoon waar Hays naar op zoek is! Druk op onderstaande knop om te solliciteren. Is dit niet helemaal wat je zoekt, bekijk dan onze andere vacatures

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht